THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, April 22, 2009

[ Wednesday ]--4days

2ml evening go practise,shok tiok,can get slip kebenaran no nid hear the teachers BLA BLA BLA

【今天】早上补习,中午早早去学校computer,晚上又来一个补习,虽然我的生意不是一百万,{简单来说只是伸手讨零用钱而已TT}..可是我们学生天生的‘工作’就是补习咯..可是还好爸爸妈咪很疼我,没有叫我去补整个星期,好命!!

vivian(lee wei wei,不是 ng rabbit)跟沁域讲不要跟我讲,可是我很聪名^^,猜得出,哈哈哈...
kesiannya me..

0 comments: